Rekrutacja do programu Erasmus+/STA Kraje Partnerskie
Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego /
Caspian Public University (CPU) w Kazachstanie
Akcja KA 107
-
Uprawnieni do udziału w rekrutacji: nauczyciele akademiccy zatrudnieni na Wydziale Prawa i Administracji UG
-
Miejsce realizacji mobilności pracowników naukowo-dydaktycznych: Caspian Public University w Kazachstanie, w ramach umowy dwustronnej
-
Termin wyjazdu: semestr letni w roku akademickim 2019/2020 (zakończenie najpóźniej do 30 kwietnia 2020).
-
Czas trwania wyjazdu: 5 dni roboczych + 2 dni na przejazd, zgodnie z warunkami umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim
-
Kwota dofinansowania wyjazdu: określona w warunkach umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim
-
Ilość miejsc: 1 (jedno)
Terminy i zasady rekrutacji
-
W skład komisji kwalifikacyjnej wchodzą:
dr hab. Piotr Uziębło, Prof. UG, Prodziekan ds. studiów stacjonarnych i wieczorowych, Przewodniczący
dr hab. Edvardas Juchnevicius, Prof. UG, na Wydziale Prawa i Administracji, Członek komisji
dr Damian Cyman, Adiunkt na Wydziale Prawa i Administracji, Sekretarz
-
Termin składania aplikacji przez pracowników naukowo-dydaktycznych zainteresowanych wyjazdem do Caspian Public University: od 28 do 30 stycznia 2020 r.
-
Miejsce składania dokumentacji, zgodnej z określonymi niżej kryteriami: pokój 3012, mgr Wioletta Jeznach Termin ogłoszenia wyników pracy komisji kwalifikacyjnej: 31 stycznia 2020 r.
Lista obejmuje wykaz osób zakwalifikowanych na listę główną oraz zakwalifikowanych na listę rezerwową
-
Z postępowania kwalifikacyjnego sporządza sią protokół, zgodnie z zasadami obowiązującymi w UG (pismo Prorektora ds. Nauki z dnia 5 maja 2016 r.)
Kryteria stawiane kandydatom
-
Autorstwo obcojęzycznych publikacji naukowych, w szczególności w języku rosyjskim oraz języku angielskim.
-
Przedstawienie wstępnej koncepcji zajęć dydaktycznych dla studentów Caspian Public University (15 godz.), uwzględniających specyfikę kształcenia uniwersytetu przyjmującego.
-
Udokumentowane doświadczenia w zakresie współpracy międzynarodowej.
-
Posiadanie (co najmniej) stopnia naukowego doktora.
-
Znajomość języka rosyjskiego lub języka angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć ze studentami.
-
Zadeklarowanie popularyzowania w środowisku akademickim międzynarodowej współpracy naukowej między uniwersytetami partnerskimi.
Metoda oceny i selekcji kandydatów
Ocena i selekcja kandydatów nastąpi na podstawie złożonej dokumentacji.
Rekrutacja do programu Erasmus+/STA Kraje Partnerskie
Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego /
Kyushu University (KU) w Japonii
Akcja KA 107
-
Uprawnieni do udziału w rekrutacji: nauczyciele akademiccy zatrudnieni na Wydziale Prawa i Administracji UG
-
Miejsce realizacji mobilności pracowników naukowo-dydaktycznych: Kyushu University (KU) w Japonii, w ramach umowy dwustronnej
-
Termin wyjazdu: w roku akademickim 2019/2020 albo 2020/2021 (zakończenie najpóźniej do 31 grudnia 2020).
-
Czas trwania wyjazdu: 5 dni roboczych + 2 dni na przejazd, zgodnie z warunkami umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim
-
Kwota dofinansowania wyjazdu: określona w warunkach umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim
-
Ilość miejsc: 1 (jedno)
Terminy i zasady rekrutacji
-
W skład komisji kwalifikacyjnej wchodzą:
dr hab. Piotr Uziębło, Prof. UG, Prodziekan ds. studiów stacjonarnych i wieczorowych, Przewodniczący
dr hab. Edvardas Juchnevicius, Prof. UG, na Wydziale Prawa i Administracji, Członek komisji
dr Damian Cyman, Adiunkt na Wydziale Prawa i Administracji, Sekretarz
-
Termin składania aplikacji przez pracowników naukowo-dydaktycznych zainteresowanych wyjazdem do Kyushu University (KU) w Japonii: od 28 do 30 stycznia 2020 r.
-
Miejsce składania dokumentacji, zgodnej z określonymi niżej kryteriami: pokój 3012, mgr Wioletta Jeznach. Termin ogłoszenia wyników pracy komisji kwalifikacyjnej: 31 stycznia 2020 r.
Lista obejmuje wykaz osób zakwalifikowanych na listę główną oraz zakwalifikowanych na listę rezerwową
-
Z postępowania kwalifikacyjnego sporządza sią protokół, zgodnie z zasadami obowiązującymi w UG (pismo Prorektora ds. Nauki z dnia 5 maja 2016 r.)
Kryteria stawiane kandydatom
-
Autorstwo obcojęzycznych publikacji naukowych, w szczególności w języku rosyjskim oraz języku angielskim.
-
Przedstawienie wstępnej koncepcji zajęć dydaktycznych dla studentów Kyushu University (KU) w Japonii (8 godz.), uwzględniających specyfikę kształcenia uniwersytetu przyjmującego.
-
Udokumentowane doświadczenia w zakresie współpracy międzynarodowej.
-
Posiadanie (co najmniej) stopnia naukowego doktora.
-
Znajomość języka rosyjskiego lub języka angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć ze studentami.
-
Zadeklarowanie popularyzowania w środowisku akademickim międzynarodowej współpracy naukowej między uniwersytetami partnerskimi.
Metoda oceny i selekcji kandydatów
Ocena i selekcja kandydatów nastąpi na podstawie złożonej dokumentacji.
Rekrutacja do programu Erasmus+/STA Kraje Partnerskie
Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego /
O.P. Jindal Global University (JGU) w Indiach
Akcja KA 107
-
Uprawnieni do udziału w rekrutacji: nauczyciele akademiccy zatrudnieni na Wydziale Prawa i Administracji UG
-
Miejsce realizacji mobilności pracowników naukowo-dydaktycznych: O.P. Jindal Global University (JGU) w Indiach, w ramach umowy dwustronnej
-
Termin wyjazdu: semestr zimowy w roku akademickim 2020/2021 (zakończenie najpóźniej do 31 grudnia 2020).
-
Czas trwania wyjazdu: 5 dni roboczych + 2 dni na przejazd, zgodnie z warunkami umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim
-
Kwota dofinansowania wyjazdu: określona w warunkach umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim
-
Ilość miejsc: 1 (jedno)
Terminy i zasady rekrutacji
-
W skład komisji kwalifikacyjnej wchodzą:
dr hab. Piotr Uziębło, Prof. UG, Prodziekan ds. studiów stacjonarnych i wieczorowych, Przewodniczący
dr hab. Edvardas Juchnevicius, Prof. UG, na Wydziale Prawa i Administracji, Członek komisji
dr Damian Cyman, Adiunkt na Wydziale Prawa i Administracji, Sekretarz
-
Termin składania aplikacji przez pracowników naukowo-dydaktycznych zainteresowanych wyjazdem do O.P. Jindal Global University: od 28 do 30 stycznia 2020 r.
-
Miejsce składania dokumentacji, zgodnej z określonymi niżej kryteriami: pokój 3012, mgr Wioletta Jeznach Termin ogłoszenia wyników pracy komisji kwalifikacyjnej: 31 stycznia 2020 r.
Lista obejmuje wykaz osób zakwalifikowanych na listę główną oraz zakwalifikowanych na listę rezerwową
-
Z postępowania kwalifikacyjnego sporządza sią protokół, zgodnie z zasadami obowiązującymi w UG (pismo Prorektora ds. Nauki z dnia 5 maja 2016 r.)
Kryteria stawiane kandydatom
-
Autorstwo obcojęzycznych publikacji naukowych, w szczególności w języku rosyjskim oraz języku angielskim.
-
Przedstawienie wstępnej koncepcji zajęć dydaktycznych dla studentów O.P. Jindal Global University (8 godz.), uwzględniających specyfikę kształcenia uniwersytetu przyjmującego.
-
Udokumentowane doświadczenia w zakresie współpracy międzynarodowej.
-
Posiadanie (co najmniej) stopnia naukowego doktora.
-
Znajomość języka rosyjskiego lub języka angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć ze studentami.
-
Zadeklarowanie popularyzowania w środowisku akademickim międzynarodowej współpracy naukowej między uniwersytetami partnerskimi.
Metoda oceny i selekcji kandydatów
Ocena i selekcja kandydatów nastąpi na podstawie złożonej dokumentacji.